Melodi: Rist rast filliong gong gong
xx har fødselsda
som vi fejrer her,
på en dejlig da
nu skal hun en hyldest ha
det er xx da i da.
Og hør nu her
hvordan for dig, vi synge vil,
ja hør nu her,
hvordan vi synge vil.
Vi rejse os og hylder dig
vi tramper lidt og råber hej,
så fatter vi om glassets bund
og råber med en mund :
TILLYKKE
xx har fødselsda
og dem har hun nu,
haft mange a
det bliver en dejlig da
som skal ha hvad den ka ta.
Og hør nu her
når brumme, bas og lys tenor
spontant begejstret
bryder ud i kor :
Vi rejse os og hylder dig
vi tramper lidt og råber hej,
så fatter vi om glassets bund
og råber med en mund :
TILLYKKE
xx har fødselsda
og det er den slags
man bliver ældre a
alder er dog uden vægt
for dagens fødselar
..
For hun er stadig
ung og glad og smiler til
om det begejstret,
her vi synge vil
Vi rejse os og hylder dig
vi tramper lidt og råber hej,
så fatter vi om glassets bund
og råber med en mund :
TILLYKKE
xx har fødselsda
men nu må vor sang
vist slutte a
TAK kære du vi sir
for den varme
du os gir.
Vi ønsker at
dig held og lykke følge må
og mange, gode år må få
Vi rejse os og hylder dig
vi tramper lidt og råber hej,
så fatter vi om glassets bund
og råber med en mund :
TILLYKKE
