Til XX XX-års fødselsdag

Print Friendly, PDF & Email

Melodi:  Jeg er havren

Kære Mor, nu har jeg gjort en sang
Den har jeg lavet en nattetime lang
Det at rime, syn’s jeg er meget meget svært
Det får jeg aldrig lært

Versefødder – puha, også slemt !
Jeg tror nok at jeg har mange glemt
Men på fødselsdagen din
Sku’ du ha’ en sang som jeg synes er god & fin

Du har fødselsdag i dag
Fylder syvti år,i ro og mag
Vi vil fejre dig om bordet her..nu
Tak for at vi måtte komme forbi, du

Jeg skal passe på at denne sang
Ikke bliver umanerligt lang
Derfor kun et vers til du får
Så kan du få flere næste år !!

Du har haft et godt og lyk’ligt liv
Med din gode søn – og ingen kiv
Jeg vil ønske dig tillykke her
100 år du bli’r – og sikkert mer

(Selskabet rejser sig op og skåler for fødselaren)

Se også

Til lykke-50 år Melodi:  Ein bibchen frieden Melodi: Dernede i dalen …… Xx-xx-xx, til lykke, jeg allerførst dig si’r, du blev 50 i mandags, og nu her festet bli’r, i Xe-xxxx-xxxx,
Tak alle sammen! Melodi:  Jeg en gård mig bygge vil 1. Alle samlet er i dag, Mange tak det skal i ha´, jeg har skrevet, jeg har visket, her i sangen,
Til Gudsøn Kære Rasmus Du passerer i dag en skillevej på livets store landevej. Du er endnu for ung til, at samfundet tør betro dig et kørekort. Men man
Tak det syn’s jeg d... Melodi:  Jeg er ikke som de andre Tak det syn’s jeg der skal lyde til min far og til min mor og måske en lille smule til xx
Morten g’s super sang Melodi:  Jubi jæ jæ jubi jubi jæ mel:jubi jæ jæ jubi jubi jæ 1. I kan tro her længe været har ståhej, nu jeg ved, det ikke er
Evas konfirmationssang Melodi:  Der bor en bager 1) idag der blev jeg så konfirmeret jeg blev klædt på og blev flot friseret, en tak min mor og min far skal
min tale til min familie KÆRE ALLE BEDSTES BØRN,BØRNEBØRN,OLDEBØRN.OG SVIGERBØRN VI ER HER IDAG FOR AT TAGE AFSKED MED VORES ALLE SAMMENS BEDSTE ,HUN SOV STILLE OG FREDELIGT IND I SIT HJEM.BEDSTE
Her sidder vi ved bordet ... Melodi:  Den er fin med kompasset Vi sidder ved bordet og spiser og drikker, og fylder vor mave, så knapt vi kan gå. Det hjælper dog lidt, når
Knald i lågski vyla futs... Melodi:  Volga Volga XX-NOVA’S FØDSELLARUS Knald i lågski vyla futski dazna ural amorrak, :: XX-nova njet kaputski tamajfanski vladarnak!¨:: Kræs vi æta drucki drawli, gæsteprys wy lubenastt, ::
Ved barnedåben Melodi:  Den evig glade kobbersmed Med stor begejstring nu vi ser familiens nye håb, og glade kan vi fejre her den lilles barnedåb. De bløde, søde fingre små

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *