Takkesang :)

Print Friendly, PDF & Email

Melodi:  Jeg er så glad for min cykel

Mel.: Jeg er så glad for min cykel.

Jeg er en glad lille pige,
jeg er nu blevet konfirmer’t.
Der er så meget, jeg vil sige,
bare jeg ikke bli’r genert.

Jeg er så glad for min mor,
hun er den bedste mor jeg har.
Og det fordi at min mor,
hun er så sød og god og rar.
Hun bander ikk’ og råber,
og påstår jeg er tvær.
Hun siger ikk’ hun håber,
jeg bli’r lidt mindre sær!
Jeg er så glad for min mor,
hun er den bedste mor jeg har.
Og det fordi at min mor,
hun er så sød og god og rar.

Jeg er så glad for min far,
han er den bedste far jeg har.
Og det fordi at min far,
han er så sød og god og rar.
Han vrøvler ikk’ og brokker sig,
han spiller ikke klog.
Og aldrig han forstyrrer mig,
mens jeg læser i min bog!
Jeg er så glad for min far,
han er den bedste far jeg har.
Og det’ fordi at min far,
han er så sød og god og rar.

Jeg er så glad for min søster,
hun er den bedste søs jeg har.
Og det fordi at min søster,
hun er så sød og god og rar.
Vi har ikk’ meget til fælles,
vi har ikk’ samme stil.
Alligevel vi hygger os,
når forældrene bli’r til grin.
Jeg er så glad for min søster,
hun er den bedste søs jeg har.
Og det fordi at min søster,
hun er så sød og god og rar.

Jeg er så glad for mine gæster,
de er de bedste som jeg har.
Og det fordi mine gæster,
de ville komme langvejs fra.
Jeg gik da lidt og håbede på,
i alle kom her til.
Jeg sidder ikk’ og tænker på
hvornår i ta’r af sted.
Jeg er så glad for mine gæster,
de er de bedste som jeg har.
Og det fordi mine gæster,
de ville komme langvejs fra.

Jeg er en glad lille pige,
jeg er nu blevet konfirmer’t.
Det var de ting jeg ville sige,
godt at jeg ikke blev genert!

Se også

Du var, da skolen først ... Melodi:  Til konen kom der en ung student Du var, da skolen først tog imod så “ubeskrevet et blad”. Forventningsfuld du i klassen stod omtrent et “hvem –
60 år Ja, man tror det næppe — tiden går, men den 22. januar 199X runder jeg de 50 og i den anledning vil det glæde mig at se
Vrøvle skålesang… Melodi:  It’s good to be a nissemand.. On the julefrokost at xxxxx house. Mel.: It’s good to be a nissemand. Now we skal syng’ en little song med
50 års fødselsdagsvise Melodi:  Jeg er havren Pikken den gled voldsomt ind og ud, Kom nu knep mig hårdt din store stud, dette var omtrent hvad Gitte sa´, Dengang Ole pumped´
Promillekontrollen Melodi:  Jubi jæ jæ jubi jubi jæ Fest vi holder, ja det gælder alle mand, nu vi her skal vise, at vi meget kan. Armen tit vi her
Midsommervisen Melodi:  Midsommervisen Vi elsker vort land, når den signede jul tænder stjernen i træet med glans i hvert øje, når om våren hver fugl, over mark over strand,
Nu vil jeg tage ordet Melodi:  Jens Vejmand MELODI: JENS VEJMAND Nu vil jeg tage ordet, jeg takke vil enhver af mine kære gæster, som er til stede her, at I mig vil
Velbekomme Melodi:  Marken er mejet Nu har vi spist alt vi kunne af maden. Os den smagte og vi ka’ da sagtens trille hjem. Tiden er kommet til kaffe
Til min mands 75 års fø... Melodi:  Du kom med alt det der var dig Nu fejre vi din fødselsdag For du er nemmelig en knag Det skal du lige vide Du står mit
Alkohols virkning Melodi:  Sneflokke kommer vrimlende A4 ark sideopsætning liggende – rimelig stor skriftstørrelse – versene skrives ud i én køre. Mel.: Sneflokke kommer vrimlende …… Hvor man i verden

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *