Melodi:  Jeg vil male dagen blå
Lørdag d. 9 juni 2007
Melodi: Vi vil male dagen blå
Når farven på jeres serpentin passer med verset,
blæses den ud over Anette!!!
Vi vil gà dig farven blå,
med en solskinsstribe på.
GÃ dig lyset frem for skygge,
gerne sammen med dig hygge.
Her på dagen stort TILLYKKE,
vi vil gà dig farven blå.
Vi vil gà dig farven rød,
for Anette er så sød,
som hun sidder der og smiler,
blikkene mod Kim jo iler.
tro på alting,selv på lykken,
vi vil gà dig farven rød.
Vi vil gà dig farven gul,
aldrig er du falsk og hul,
du er noget ganske særlig,
du er bare uundværlig,
du gør hele livet herlig.
vi vil gà dig farven gul.
Vi vil gà dig farven grøn,
for vi synes du er skøn,
lave mad, det kan du bare
gøre rent du osse klarer
Kim han er en heldig herre
vi vil gà dig farven grøn.
Vi vil ønske tiden lys,
giv hinanden mange kys,
Begge har I meget nået,
hus og koisk det har I fået.
Til HURRA – rÃ¥b er vi nÃ¥et,
mens vi maler dagen lys.
TILLYKKE
