Melodi:Â Â det er hammer hammer fedt
(Mel: Det er Hammer hammer fedt)
1)Tillykke til min søs,
ja hun skal ha´ et kys.
Kjolen den er sart
Og er meget smart.
Gaver har hun fået
Hva´ er det for noe´t
Det er jo bare mega, maga snyd..!
2)Du danser hammer godt,
og du er skide flot,
du ligner nemlig mig,
tra la la la la laj,
gi’ den lidt med gumsen,
vrik nu lidt med numsen,
Pernille du er en rigtig lammesteg.
3)Tillykke skal hun ha´
fordi at denne dag
er noget helt spicelt.
For det er jo så vel
At hun er min søster
Og lige nu hun ”ryster”.
Du skal bare vid´ at jeg elsker dig
4)Nu er denne sang
ved at være lang
lad os finde enden,
og tage glasset i hånden.
Nu vil jeg gerne råbe et hurra
Og håbe at i forsat
Vil få en dejlig dag.
