Melodi: Det var en lørdag aften
Mel.: Det var en lørdag aften….
Anita vores søster hun fylder fyrre år
Og derfor er vi samlet hun gir en bette tår
Vi er her for at fejre dig og det skal nok bli sjov
Så sid nu ikk og ligne en der lige er blevet flov
En kærlig storesøster det har du altid vært
Til tider har det dog vært en lille smule svært
At være mindste søster for lidt klø du måtte gi
At give dask i ny og næ var noget du ku li
Når du skal handle strømper er Salling rette sted
For prisen var så billig du mangled klar besked
Så derfor spurgte du om prisen var for begge to
Og damen smilede og sag – det kan du lige tro
En madpak det er sagen når du på farten er
Du spiser grønt i stor stil agurk og tomater
Men indimellem er det svært at holde sig til grønt
Et bjerg af slik weekenden det smager bare skønt
Et ord som næstekærlig forbinder vi med dig
At hjælpe andre mensker – du tar det som en leg
Vi tror at mange her i dag har fået hjælp af dig
For det du skal ha mange tak du ved vi elsker dig
Du er en kærlig moder og heldig Nanna er
Jers bånd kan ingen bryde det ved vi hver især
I passer på hinanden, sammen er i helt unik
Og det kan ingen ta fra jer i to er bar et hit.
Du fløj fra reden tidligt det var et kæmpe savn
Men Nanna kom til verden vort første barnebarn
Du gør os stolte og vi synes du har gjort det godt
Som enlig mor og dejligt job – det synes vi er flot
Til slut vi alle skåle grib fat om glasset dit
Skub langsomt stolen bagud som du har gjort så tit
Så er det tid, at rejse sig alle er nu parat
Et STORT HURRA til Anita – Vi råber i en fart
HURRAAAAAAAAAAA!!!!!!
