Melodi: Oppe i Norge
Er I i stemning ? Er alle parate ?
Har i taget smilet på og medbragt højt humør ?
Så det på tide, at festen kan starte,
og vi hilser på hinanden, som sig hør og bør !
\:FOLK FRA FJERN OG NÆR,
VÆR VELKOMMEN HER.
LAD OS HÆVE GLASSENE
OG SKÅLE MED MANER !:/