Site icon festsange.dk

Velkommen

Melodi:  Oppe i Norge

Er I i stemning ? Er alle parate ?
Har i taget smilet på og medbragt højt humør ?
Så’ det på tide, at festen kan starte,
og vi hilser på hinanden, som sig hør og bør !

\:FOLK FRA FJERN OG NÆR,
VÆR VELKOMMEN HER.
LAD OS HÆVE GLASSENE
OG SKÅLE MED MANER !:/

Exit mobile version